Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 września 2012

Idealne, domowe lody kokosowe...




Nieprzyzwoicie słodkie lody kokosowe ... ♥♥♥

Raczej  nie dla tych, którzy liczą kalorie. Kuszą jednak nie tylko smakiem, ale też łatwością, bowiem są bardzo proste.
Tym razem nie dodałam tłustej śmietany ani serka mascarpone, postawiłam na mleko skondensowane...
Jeśli chcecie możecie dodać niesłodzone mleko, a słodkość wyregulować samodzielnie cukrem pudrem.
Po zjedzeniu jednej gałki tych lodów zły nastrój mija w mgnieniu oka, a jeśli nie... bierzecie dokładkę ...

Propozycja podania z kwaśnym sosem malinowym...








Składniki:    1 puszka mleka zagęszczonego słodzonego (530 g),
                  1 puszka mleka kokosowego ( 400 ml),
                  300 ml mleka zagęszczonego niesłodzonego,
                  100 g wiórków kokosowych,
                  ew. garść malin

Przygotowanie
Mleko słodzone wymieszaj dokładnie z mlekiem kokosowym ( można mikserem). Dodaj wiórki i mleko niesłodzone, wymieszaj. Wlej do dużego pojemnika lub foremek na lody...
Lody będą gotowe po upływie ok.5 godzin.
Wyjmij z zamrażalnika co najmniej 15 minut przed podaniem.
Pyszne są z malinowym sosem, który zrobiłam przecierając maliny przez sitko, proste?!
Kwaśny, malinowy sos idealnie połączył się z lodami.
Lody będą też świetnym dodatkiem np. do ciepłej szarlotki, lub racuchów ... 

Smacznego !






2 komentarze:

asieja pisze...

powinnam zrobić je siostrze - wielkiej fance kokosów
:-)

Unknown pisze...

Dobry pomysł. Ja też zrobiłam je dla ''wielkiego fana kokosu'' - mojego męża, a mój 5-latek tak się rozsmakował w nich, że dał mi za nie medal :)