Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 listopada 2012

Filcowe dywany made in Poland...

Filc na dobre zagościł już w naszym rodzimym designie i długo się nie nudzi.
Ja, przyznam szczerze, lubuje się w tym materiale tylko w przypadku pojedynczych rzeczy, które naprawdę muszą do mnie trafić.
I dziś właśnie chciałam Wam zaprezentować piękne dywany z filcu wełnianego.
To dywany, które komponują się z moją wizją wyglądu wnętrza.

Projektantki Agnieszka Czop i Joanna Rusin stworzyły naprawdę cudowne projekty dywanów przestrzennych.




Mój faworyt:



 i inne:






  






4 komentarze:

Diana Marzejon pisze...

wow wspaniałe te dywany !!! szczególnie ten z autkami i kropeczkami bardzo twórczy i zachęca do zabawy :)
pozdrawiam

Unknown pisze...

Prawda?! Są bardzo ładne i pomysłowe...

Anonimowy pisze...

Bardzo gustowne.

Anonimowy pisze...

Bardzo gustowne.