Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 czerwca 2015

Lody z awokado, banana i truskawek...

Cisza... 5:00 rano... na naszym osiedlu letnie poranki chwilami nie różnią się niczym od poranku na wsi.
Słońce, śpiew ptaków i dużo zieleni. Szczególnie w dni wolne od pracy wstaję wcześnie rano tylko po to, żeby poczuć zapach powietrza bez spalin... Czasem zobaczę sarnę, czasem lisa i niezliczoną ilość ptaków...
Dziś poranek był tak ciepły, że bez zastanowienia zajrzałam do zamrażalnika po owocowego loda.
Wczoraj robiłam smoothie na śniadanie i pomyślałam, że jego składniki są idealne do lodów.
Dzięki bananowi i awokado lody są kremowe, a ponadto wyjątkowo odżywcze. Zastąpiły mi śniadanie w upalny poranek.






Składniki:
1 dojrzałe awokado, 2 banany, 1,5 szklanki truskawek, ziarenka z połowy laski wanilii, 
2 łyżki soku z cytryny




Przygotowanie
 Awokado obierz, pokrój i skrop sokiem z cytryny. Banany obierz, pokrój i umieść w blenderze razem z umytymi truskawkami i awokado.
 Dodaj ziarenka wanilii i zmiksuj wszystkie składniki.
Lody umieść w dowolnych foremkach, kubeczkach i wstaw do zamrażalnika na min. 4 godziny.





 W zamrażalniku czekały na mnie moje "niezapominajkowe" kostki lodu.
Mała rzecz a jak cieszy. Miły dodatek do letnich napojów. 
Kwiaty w kuchni to prawdziwy skarb.
Jestem od nich uzależniona.





Smacznego !
Maja

6 komentarzy:

Kuchnia Ilony pisze...

O tak, kwiaty w kuchni to sama radość. A na Twije lody nabrałam niesamowitej ochoty. Ściskam

naleśniki z serem pisze...

Twoje lody wyglądają pysznie, bardzo fajny przepis :)

Wszystko co kocham pisze...

Dziękuję! <3

Wszystko co kocham pisze...

Dziękuję!

Hyperweb pisze...

Świetny pomysł na lody! Chętnie sobie takie zrobię :)

Wszystko co kocham pisze...

Najprościej - najlepiej. Pozdrawiam.