Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 marca 2014

Diamentowe lampy...


''Diamenty najlepszym przyjacielem dziewczyny'', zdanie z którym nigdy się nie identyfikowałam.
Do czasu. 
Kiedy pojawia się coś w kształcie brylantu, co stylowo rozświetla ukochane wnętrze to powiedzenie nabiera dla mnie mocy.
Zakochałam się w lampach i żarówkach w kształcie szlifowanych diamentów.
Okazuje się, że pomysłów na wykorzystaniem kształtu tych cudownych, niedostępnych minerałów jest mnóstwo.
Poniżej pokazuje Wam wyśledzone lampy i żarówki, które dodadzą blasku nawet prostemu wnętrzu.





 Przepiękne żarówki ozdobne, do kupienia również w Polskich sklepach.


projekt:  Eric Therner, foto: Jesper LINDSTRÖM
do kupienia w sklepie ploneres.pl




Lampa od Bloomingville dostępna w kilku kolorach.


Via: Bloomingville



Piękne kształty pasujące do każdego wnętrza od JSPR

Via: JSPR




Lampa wykonana z płyty MDF przez projektantki z tvåfota Design ze Szwecji.







Kolejne druciane diamenty, projekt Jonathana Ben-Tovim




Projekt: Jonathan Ben-Tovim,  Ben-Tovim Design




Trochę inna propozycja z wykorzystaniem tkaniny.


Via: SOJORNER


Teraz propozycja dla tych, którzy moje zakochanie w tych kształtach podzielają.
Lampa diament DIY. Tańsza wersja, a równie urocza :)
Robimy?!









Maja 


3 komentarze:

Kuchnia Ilony pisze...

Ta ręcznie robiona jest najlepsze :) Poproszę taką <3
Pozdrawiam Ilona

manekin pisze...

mnie rzuciły na kolana te ozdobne żarówki to lamp, nie wiedziałem, że coś takiego istnieje!

Wojciech Roszkowski pisze...

Kiedy decydujesz się na remont, ważne jest, aby znaleźć firmę, która zrozumie Twoje potrzeby i wizję. https://www.wawerbud.pl/ to miejsce, gdzie profesjonalizm łączy się z kreatywnością, a każdy projekt traktowany jest indywidualnie.