Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 listopada 2013

DIY: Kalendarz adwentowy...

Kalendarz adwentowy, znamy wszyscy z dzieciństwa... 24 czekoladki o różnych kształtach i ten dzień kiedy można zjeść ostatnią z okienka z podwójnymi okiennicami...
Część z Was na pewno powraca do tradycyjnych kalendarzy jakie znamy z dzieciństwa.

Jednak coraz częściej liczy się oryginalny pomysł i nowości, a także coś co możemy stworzyć sami niewiele się wysilając.
Poniżej wybrałam dla Was najciekawsze według mnie i proste do samodzielnego wykonania kalendarze adwentowe.
Ja już swój zrobiłam dla syna (ostatnie zdjęcie), zdjęcie jest bardzo słabe, bo robione na szybko wieczorem, ale myślę, że liczy się pomysł, wykonanie i ... zabawa
W każdej kopercie nasz syn znajdzie inną niespodziankę: słodycze, suszone owoce i małe zabawki.
Z pewnością umili mu to czas oczekiwania na Mikołaja :)


Więc KOCHANI, papiery, sznurki, klamerki, klej i do dzieła!!!
Jak nie macie pomysłu mogą być nawet skarpety...
Pod każdym zdjęciem jest link, dzięki któremu możecie podpatrzeć co i jak zostało zrobione..




1. Kalendarz z ... tubek po papierze toaletowym, mój faworyt ze względu na pomysł i recykling ;)




2-4 Kalendarz ... z paczuszek



5. Kalendarz z ... papierowych torebek




6-7 Kalendarz z ... figur geometrycznych



via: funkytime



8. Kalendarz z ... kolorowych resztek papieru




9. Kalendarz z ... kopert





10. Kalendarz z ... kartoników



11. Kalendarz ze ... skarpet





I nasz: sznurek koperty i klamerki...




Maja ♥











Brak komentarzy: